Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.
Skip to content Skip to footer

Jak wybrać dobrą odżywkę białkową dla siebie

Osoby zaczynające chodzenie na siłownię z reguły powinny sporo zmienić w swoim życiu, żeby osiągnąć wymarzoną sylwetkę. Przede wszystkim muszą wygospodarować na to czas, tak żeby regularnie i systematycznie ćwiczyć. Lecz nie mniej istotna jest też właściwa regeneracja i wypoczynek oraz prawidłowe odżywianie. Szczególnie ta ostatnia kwestia ma ogromne znaczenie, gdyż same ćwiczenia bez prawidłowej diety nie pomogą za wiele. Podstawową sprawą jest zapewnienie odpowiedniej ilości białka. Zalecane jest, żeby było to co najmniej półtora grama na każdy kilogram masy ciała, gdyż w takim przypadku są najbardziej widoczne przyrosty masy mięśniowej. Jednak taka zawartość aminokwasów w codziennych posiłkach jest dość trudna do zapewnienia, dlatego też wiele osób zaczyna sięgać po najróżniejsze odżywki białkowe. Ale oprócz sportów siłowych zastosowanie ich jest dużo szersze, bowiem sprawdzają się też dobrze podczas odchudzania oraz w czasie rekonwalescencji po wypadkach czy urazach. Najczęściej one mają postać proszku, który należy rozpuścić w mleku lub wodzie, a później wypić.

Ich głównym zadaniem jest szybkie uzupełnienie potrzebnych protein, co przyspiesza regenerację, a co za tym idzie wzrost mięśni. Odżywki białkowe są dostępne w dużej ilości rodzajów, z tego też powodu sporo osób na początku może mieć problem, co wybrać dla siebie. Przede wszystkim trzeba zwrócić swoją uwagę na to, w jakim celu się kupuje taką odżywkę i jak dużo się chce na nią przeznaczyć. Największą popularnością się cieszą koncentraty, robione przeważnie z serwatki, które bardzo dobrze są wchłaniane przez układ pokarmowy, a równocześnie ich cena jest przystępna. W swoim składzie zawierają one do 90% protein, dzięki czemu są dość wydajne. Bardzo dobrym, lecz też droższym typem odżywek są izolaty. Z uwagi na znacznie wyższą zawartość aminokwasów i szybkie wchłanianie świetnie się sprawdzają jako posiłek bezpośrednio po treningu, gdy należy możliwie szybko dostarczyć proteiny. Aktualnie coraz większa liczba osób wybiera też hydroizolaty, po procesie hydrolizy posiadają one jeszcze większą przyswajalność.

+Tekst Sponsorowany+

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Dodaj swój komentarz

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates

[yikes-mailchimp form="1"]